پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دونفرونصفى...

برای تو

1392/2/3 0:59
نویسنده : مامانى پرتو
361 بازدید
اشتراک گذاری

  دچار عشق تو که میشوم

دلم از ذوق سوت میکشد

عجب تفاهمی داریم ما

تمام دغدغه هایام این است که زودتر بزرگ شوی

زودتر باسواد شوی

باسواد عشق

تا بفهمی که جان من چقدر تورا عاشق است نازکم

دلیل اینهمه رعایت عاشقی من

حضور توست جانکم

به من نگاه کن که چگونه دوست دارم

از کنار باغ خاطراتم که رد میشوم

تو بهترین خاطره از تمام امسالی.........

عزیزکم چه خوب که هستی

چه خوب که هستی تا با هم قاصدک بچینیم

برای هم ارزو کنیم

چه خوب که قرار است مادرت باشم

قرار است به جان من قسم یاد کنی

قرار است صدایم کنی

قرار است هزار بار برایت لالای یی بخوانم تا بخوابی.........

وقتی خوابی دلشوره داشته باشم که دچار کابوس نشوی

قرار است برایت وان یکاد بخوانم تا چشم زخم نبینی

قرار است یا تو راه بروم

که یاد بگیری زمین نیوفتی

وهزار قرار دیگر

که فقط خدا میداند که چقدر شنیدنی و دیدنیست

تو از خورشید برایم گرمتری و از ماه زیباتر

از ستارهاهم درخشانتر

جانکم فدای کودکانه هایت شوم

مامان نوشت :خندهای تو خوابت قشنگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
27 فروردین 92 15:37
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
نیر
30 فروردین 92 21:51
عالی بود


ممنون نهیر جون
ازاده مامان هانا
5 خرداد 92 23:16
عالی