پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دونفرونصفى...

22 ماهگی پرتو جون

1392/6/20 17:03
نویسنده : مامانى پرتو
751 بازدید
اشتراک گذاری

بعد  دو ماه تنبلی تصمیم گرفتم بیامو وبلاگتو اپ کنم تو این دوماه حسابی بزرگ شدی و حرف میزنی خیلی شیطون شدی اندازه یه پسر بالا پاین میکنی به هیچ وجه نمیشینی و دائما در حال راه رفتنی عاشق کارتون باب اسفنجی میای میگی مامان باب اسننی بزار باشه؟ میگم باشه میگی ابیین  پرش از ارتفارو خیلی دوست داری از رو مبل صندلی بدون هیچ ترسی میپری و بد میگی تشویی یعنی تشویقم کنید میوخوری و باغذا میونهای نداری چند روز پیش رفته بودیم تره بار اون جا شلیل دیدی رفتی ورداشتی خواستی بخوری زود ازت گرفتم شستم دادم دستت بعد انگور دیدی انچنان گریه کردی تا برسیم خونه داشتی گریه میکردی مگفتی اندور منم تار رسیدم خونه شستم وریختم تو ظرف گذاشتم جلوت تا اخرین دونش خورده بودی کاش غذارم اینطوری میخوردی .

ماه پیش مخواستم از پوشک بگیرمت عمه النازم با ما شروع کرد صدرا رو از پوشک بگیره اونا موفق شدن اما ما نه تو دسشوی به هیچ وجه دسشوی نمیکردی جیشتو نمیگفتی بعد اینکه خراب کاری میکردی می امدی میگفتی مامان جیش کردم  خلاصه مامان تنبلت کم اوردو پوشک و از سر گرفت.

راستی یادم رفت بگم ماه مرداد برایه ما پر از جشنو شادی بود  دهم مرداد تولد اریا مهر سهیلا جون بود سهیلا جون همه دوستای کلوپ ودعوت کرده بود خونشون ما هم رفتیمو خیلی هم بهمون خوش گذشت ممنون به خاطر لطفش 

پنج مرداد سالگرد عقد منو بابا محسن بود 27مرداد سالگرد ازدواج منو بابای 29 مرداد تولد مامان بود وخدارو به خاطر اینهمه لطفش تو این ماه قشنگ شکر میکنم که منو بابا رو بعد 7 سال عشقو عاشقی به هم رسوندو به ما ارامش داد و به برکت این عشق صاحب یه عشق بزرگتر شدیمو زندگیمون رنگ اسمونی گرفت ومن خدارو  به خاطر دوتا عشق زیبایه زندگیم شکر میکنم به هر دوتون میگم بیشتر از جونم دوستون دارمو عاشقتونم 

چند روز پیش هم روز دختر بود منو بابا هم از اینکه صاحب  دختر نازی مثل تو هستیم به خودمون بالیدیم اون روز بابا از سر کار دیر امد من وتو با هم رفتیم و برات به مناسبت روز دختر یه اسباب بازی به سلیقه خودت خریدم بابا هم که امد کلی تو رو بوسید بهت گفت چراغ خونم دختر گلم روزت مبارک 

کلمه هایه جدید پرتو جوون تو این دوماه البته الان دیگه همرو واضح تر بیان میکنی

هاپو برو هوم =هاپو برو خونتون       ابسل=از اول      دس دد نهونه=دستت درد نکنه

ا دو ده=123                             اذا=غذا             نامنا=نام مام

بشوام=بشورم                           دباس بپوشم=لباس بپوشم      

اینوو=النگو                                  اندوش=انگشت          اشم=عشقم

دوبانه=صبانه                              اوداد=افتاد                 دیش=جیش

دمپای=دمپایی                            دتایه=ستاره               مانین=ماشین

چیش=چشم                                ابو=ابرو                     نماهم=دماغم

باباش=از زبون من که بابا رو صدا میکنم    دوشی=گوشی       بیشی=پیشی

دوار=شلوار                                  با=بیا                       مامانی دوست دا ام

دیش دییدم=جیش کردم               موقع عوض کردن لباس میگی دسدا بایا

دیام=سلام                                وقتی میگم عشق من کیه میگی پرتوست

دبتی=دفتر                                  دگاشی=نقاشی       اوب=خوب

دیسیدم=ترسیدم                         عمه انا دفورا=عمه الناز صفورا

نحمال =دسمال                          ناحن=ناخن                  داک=لاک

دور سره=سرسره

 

درحال بازی خونه دایی مجید

از اونجای که عاشق باب اسفنجی هستی بابا کیکشو واست خریده بود خیلی خوشحال شدی همش میگفتی مامان باب استنیی هویدم

کم مونده بود کلت لایه نردها گیر کنه بابا میکشید نمی امدی(پارک ارم)

 

عروسی پسر عمه افشین بابا

بعد شام باهم رفتیم میدون اسبی کرج من تا حالا نرفته بودم  اسبای قشنگی داشت تو هم  کلی ذوق کرده بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی مائده
27 مهر 92 19:32
ای جاااانم عروسکه عروسکککککککک تا کرج اومدین یه سر هم به ما میزدین