پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دونفرونصفى...

تولد 1سالگی پرتو

1391/9/23 15:15
نویسنده : مامانى پرتو
277 بازدید
اشتراک گذاری

مروز تو یک ساله شدی و من هنوز ناباورانه به تو نگاه میکنم که چه زود قد کشیدی وچه با عشق من رو مامان صدا میکنی و لبهاتو رو صورتم میزاری و من رو مبوسی تو این یک سالی که به جمع دو نفره ی خونه ی ما اضافه شدی خیلی چیزارو با وجود کوچولوت عوض کردی وبه زندگی ما نشاط و عشق هدیه دادی وکاری کردی من و بابا بیشتر از همیشه به فکر اینده باشیم تا دختر کوچولوی ما زندگیه راحتی رو در پیش داشته باشه عزیز دلم منو بابا از اینکه گل قشنگی مثل تو رو داریم خدار شکر میکنیم وقتی به چهره ی دلشینت نگاه میکنیم از همه ی مشکلاتمون فارق میشیم.ممنون از تو وممنون از خدای مهربونمون             دوسسسسسسسست دارم اندازیه دنیااااااااااااااااا

حرف زدنای دختر کوچولوم.....

ماما=مامان             دگین=الو

بابا=بابا                  جی جی=هر چی که دستت بهش نرسه 

جیس=جیز               نی نی=عرمسک واسباب بازیات

د د=دسدسی          ام=هام

بابو=هاپو                 هاپومیگه=اپ اپ

اب=اپ                    دوب=توپ

جشن تولد دخملی

 دختر گلم جشن تولدت رو 18 ابان گرفتیم یه جشن کوچولوی خانوادگی بود  خیلی خوش گذشت خودتم خیلی خوشحال بودی همش دست میزدی بقیه رو هم تشویق میکردی که دست بزنن چقدر هم رقصیدی کلی هم شیطونی کردی وقتی بابای کیک و اورد گذاشت رو میز چشات و درشت کرده بودی زل زده بودی به کیک ملوم بود داشتی نقشه میکشیدی که چجوری ناخونک بزنه یه چند بارم دستتو زدی اخر مجبور شدیم کیک و ببریم اشپزخونه خلاصه کلی به کارات خندیدیم عزیزمدلم.اینم یه چندتا از عکسای تولدت 022+اینم عکس دوستای فامیلیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)