پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دونفرونصفى...

تمام دنیایه من تو

1392/1/22 19:49
نویسنده : مامانى پرتو
465 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود بزرگ میشوی؟

برای چه اینهمه شتاب داری ؟برایه من هیچ لذتی بالاتر از تماشایه تو نیست اما اینگونه که تو میروی میترسم به گرد پایت هم نرسم میترسم از تو جابمانم

پرتو زیبایه من!خورشیدکم!انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم وتو مروارید من!انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریایه پر تلاطم دنیا سپردم تاجای بیرون از من زندگی کند نفس بکشد وببالد تو انقدر کوچک بودی که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی خدا میداند من چقدر سخت وچقدر شیرین ان روزها را گذراندم

میوه دلم!روزهایی که میگذرندهرگز باز نمیگردند وروزهای  می آیند که من برایه رسیدنشان لحظه شماری میکردم وفردا برای رفتنشای بیتابی خواهم کرد من جرعه جرعه این لحظات را سر میکشم.

تورا دوست دارم بخاطر تمام زیبای های که از این دنیای نا زیبا نشانم دادی تورا دوست دارم بخاطر لبخندهای که به لبانم نشاندی تورا دوست دارم به خاطرتمام خندهای که با هم از ته دل سر دادیم تورا بخاطر هزاران دلیلی دوست دارم که مجال گفتنشای نیست حتی تورا بی دلیل دوست دارم تورا بخاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار نا شدنی وبی نظیری.

مامان نوشت:تو ماهی حوض نقاشی مامانی نازکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)