پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دونفرونصفى...

19 ماهگی

1392/4/2 19:05
نویسنده : مامانى پرتو
673 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا اصلا میونت با غذا خوردن خوب نیست هیچی نمی خوری تنها اب اب اب نمیدونی سر غذا نخوردنات چقدر حرص میخورم وقتی بهم میگن دخترت ریزه میزست از دست خودم خیلی ناراحت میشم با خودم میگم نکنه کوتاهی از منه اما درست که فکر مکنم میبینم من تلاش خودمو میکنم تو دل به غذا نمیدی عاشق میوه ای موندم این همه انرزی رو از کجا میاری روزی 50 بار میرزی من جمع میکنم از کسوها گرفته تا کانبینتا  امروز عمه الناز میگفت ماشالا پرتو پا به پا یه پسرا شیطنت میکنه الانم اینقدر خسته شدی که تخت گرفتی خوابیدی .

این روزا انگار یه طوطی داتره تو خونمون میچرخه هرچی ما میگیم تو هم تکرار میکنی این موظوع منو بابای رو خیلی ذوق زده میکنه دائما گوشی دستت ودر حال احوال پرسی هستی یا اینکه یه لیوان اب دستت میگیری رامیوفتی هرجا که دوست داشتی میشینی شروع میکنی به شستن دست وپاهات بد که من یا بابا میخوایم این طرف اون طرف بریم یه هولیوانا شوت میش چقدر بابت این کارات ما ظرف وظروف شکندیم مادر البته مامانی فدایه سرت لبخند

کلماتی که این روزا تکرار مکنی

مامان بشی:مامان بشین       بسدیی:بستنی     بیم دد:بریم در در

اناس:ادامس                      اجی جون جطویی:احوال پرسیت با خاله پریا

این :هرچی که نخوای اسمشو بگی

ابایو:البالو                            اشدم:عشقم

مانین:ماشین                      ابایی:ابزی وتاب بازی

ابو:ابرو                               چش:چشم

ماما بکاب=مامان بخواب          عین=عینک 

بعضی وقتی اسممو صدا میکنی=مامان تایه

دهن هر کی بجنبه میدوی سمتش میگی انا یعنی ادامس

بهت مگم پرنو یاشه با لحجه کودکانه میگی باش

وقتی شعر میوه نخور نشسته رو میخونیم تو هم با ایما واشاره اداشو در میاری چش چش دو ابرو رو هم همین طور

هر وقت که با بابا یه جا میشینیم بدو بدو میای بغلم میکنی میگی مامان منه

وقتی پوشکت رو پر میکنی میری وای میسی جلو دستشوی مگی مامان عبض

فعلا همینا به ذهنم میرسه اگه یادم امد بازم میام برات مینویسم دختر خوشگلم

درحال احوالپرسی با خاله پریا

دختر مامان بعد از امدن از حمام

 

 

مامانی نوشت:شیرینی روزگارمیقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عاطفه
2 تیر 92 18:56
خیلی وبلاگ خوبیه اینجا .. چقدر آرامش و مهربونی هست .. دلم نمی خواد برم


ممنونم دوست عزیز

مامان شايان و پرنيا
6 تیر 92 1:07
فداي تو عروسك خوشگل


عزيزم مطلب رمزدار دلنوشته هامه جيز خاصي نيست


ok عزیزم

hodeys
7 تیر 92 21:22
عزیزززززم چقدر دلم براتون تنگ شده بود
ماشالاه به شیرین زبونی هات


مرسی عزیزم دل ما هم برا ی شما تنگ شده
♥متین من♥
9 تیر 92 17:07
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...
مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 13:47
مرسي ماماني
نیر
20 تیر 92 0:51
جوجه تابستونییییییییییی موهاشوووووووو
عزیزم رفتم به اس ام اسهام نگاه کردم ببخشید شمارتو پاک کردم خواستم اسمتو لاتین بنویسم گوشیمم عوض کردم بلد نشدم ببخشید انشالله دفعه بعد




هلیا دخمل خوشگل
25 تیر 92 10:31
واااااااای هر روز خوشگل تر میشی عزیییییییییییییزم
زهرا مامان مه سما
27 تیر 92 22:59
بخورمت من با اون تنپوشت
جیران بخشنده
30 تیر 92 10:35
سلام دخترتون خیلی نازه من جیران هستم و14 سالمه ومدتی که با وب شما اشنا شدم
الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:27
عکساش بی نظیره غذا خوردنو نگید
مامی وانیا
30 مرداد 92 1:26
مامانی چرا آپ نمیکنی !!! منتظر عکسای جدیدم