پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دونفرونصفى...

شیطنتای این روزاوکلمه های جدید

1392/2/21 18:47
نویسنده : مامانى پرتو
531 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خانوم ما  دیگه یواش یواش جمله میگه حرف میزنه به عروسکاش رسیدگی مکنه مثلا بهشون غذا میده در در میبرتشون جاشونو عوض میکنه لباساشونو در میاره ودیگه ام نمیذاره بپوشونیم نکه خودش دوست داره لخت بگرده دوست داره اونام لخت باشن.

اجازه نمیده باباش بیرون بره در یه صورت میتونیم بیرون بریم اونم اینه که باخودمون ببریمش

وقتی میگم پرتو غائم شو دستاشو میزاره جلو چشاش از لای انگشتاشم نگاه میکنه مثلا کسی نمیببنتش بهش که مگیم پرتو کو پیداش کنید دستاشو بر میداره میگه داااا ما هم براش ذوق میکنیم که پیدا شده اونم ریز ریز میخندهقهقهه

بهت مگم پرتو کیف مامانو کجا گزاشتی سرتو به نشونیه اینکه نمیدونی تند تند چپ راشت مکنی میری دنبلاش میگردیلبخند

بهت میگم پرنو مامانو دوست داری سرتو به نشونیه تائید بالا پائین مکینی

وقتی میگم عزیز من کیه میگی مم میگم نفس من کیه میگی مم میگم بلندتر بگو میگی مممممممممممم

بهت میگم پرتو بدو بیا مامانو بغل کن بدو بدو میای محکم دستاتو دور گردنم حلقه میکنی عزیزم

بعضی وقتا میای جلوم دراز میگشی میگی ماما تاب تاییه یعنی تاب تاب خمیر برام بخون

عاشق میوه ای بخوصوص گوجه

کلمه های که جدیدا یاد گرفتی:

ادوست     انگشت

عمه النا   عمه الناز

ماما ا       هرچی بخوای اسمشو بگی

بشی        بشین

بیم پاک      بریم پارک

مامانون      مامان جون

بابا جو         باباجون

مانین       ماشین

اس        عکس

اخه مادر خودت درست حسابی نمیتونی را بری مگه مجبوری دورت بگردم

دلو قلو دادنتو قربون عسلم

این خراب کارا جز برنامه روزانت مامانی هی من جمع میکنم میام میبینم ببببببببببببله

دختر دنسر من درحال رقص با بابا جونش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 20:51
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
♥ نیم وجبی ♥
22 اردیبهشت 92 0:03
سلام عزیزم ممنونم ازتون بله فکر کردم اومدم بله چرا که نه باعث افتخاره...منم لینکتون می کنم
سیما
22 اردیبهشت 92 15:45
سلام عزیزم خوبی پرتو خوبه اتفاقا من دیروز اومدم وبت ولی وانیا انقد شیطنت کرد که نتونستم بخونم من تو یه هفته پیش یکم سرم شلوغ بوده و گرنه شبا که وانیا رو تو بغلم میخوابونم به همه وبا سر میزنم ببینم چه خبره ممنون که بهمون سر زدی نمیدونم امار وبو من تا حالا دقت نکرده بودم منم خیلی وقته به اونصورت کلوب نمیرم چون به نظر من نباید این هوا رو از دست داد بهتره که بیشتر با نی نیهامون باشیم تا وقتمون رو اینحوری از دست بدیم ولی بعضی وقتا هم که پستا رو میخونم می بینم تو هم نیستی بهرحال خوشحال شدم دختری رو ببوس قربونت برم
حنانه
25 اردیبهشت 92 0:12
وای دختر بامزه را قربون چه باحال داره با عروسکهاش عشق میکنه ماشالله چقدر حرف یاد گرفته پرتو خانم خوجل
علامه كوچولو
26 اردیبهشت 92 8:42
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند: ” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه درکعبه و حول آن جمع می شوند و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید: ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید … آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی . خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا
مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 10:42
چه اسم ناز و خوشگلي داره اين خانم
درست مثل خودش كه خيلي نازه

با اجازه لينكتون كردم


مرسی عریزم

حدیث
6 خرداد 92 15:53
هههه هههه دارن تانگو می رقصن؟ خیلی باحال بود وای از خرابکاری نگو که دلم خووونه، روزی 20 بار چیزایی که مشکات ریخت و من جمع می کنم
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 12:02
الناز مامان بنیا
27 خرداد 92 14:54
عکساش عالیه