پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دونفرونصفى...

یه تفریح کوچولو

1392/2/21 17:05
نویسنده : مامانى پرتو
899 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب قراربود با عمو فرخ اینا یه شام سبک درست کنیم بریم بیرون بعد زنگ زدن گفتن فریما فردا میخواد بره مدرسه باید زود بخوابه ما نمیایم منم زنگ زدم به خاله مهسا گفتم چیکار مکنین گفت هیچی بیکار نشستیم جریانو گفتم گفت بیاید با هم بریم گفتم اوکی با هم رفتیم بوستان گفتگو من بر عکس برا پرتو لباس گرم نبرده بودم یه کم هوا سرد شد مجبور شدیم سویشرت خاله مهسارو استیناشو تا کردیم پشوندیم بهش خیلی خندارشده بود بعد غذامونو خوردیم یه کم حرفیدیم و بعد پرتورو بردیم تا یه کم تابازی کنه از شانس ما زمین بازیشم خلوت بود به خاله گفتم پرتورو نگه دار میخوام یاد بچگیام کنم  رفتم سرسوره بازی خیلی حال داد انقدر خندیده بودم اشکم درامد مهسا هم هوس افتاد پرتو رو گذاشت رو تاپ خودشم ملحق شد پرتو همین طور مونده بود بعد عمو مسعود وبابا هم امدن فک کن چند تا ادم بزرگ عین بچه ها بازی کنن کلی خندیدیم چندتا از مامان باباهای که اونجا بودن اونام شروع به بازی کردن خیلی حال داد به همه پیشنهاد میکنم یه جایه خلوت گیر اوردین حتما امتحان کنید خیلی با مزست بعضی وقتا از دنیایه بزرگی خارج بشیمو بچه بشیمنیشخندنیشخندنیشخندچشمک

 

   اینجا پارک جوانمرد که چند روز قبل رفته بودیم توام که عشق سرسرهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)