پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دونفرونصفى...

18واکسن ماهگی

1392/2/21 13:06
نویسنده : مامانى پرتو
605 بازدید
اشتراک گذاری

دیرپریروز پرتورو بردم واکسنشو بزنم از شانس من محسنم خونه نبود ما رو ببره تو این گرما بچه بغل راهی شدم وقتی رسیدم دکتر بدون نوبت رامون داد اخه دیروزش رفتیم واکننشون تموم شده بود گفت برو فردا بیا با هزار مکافات پرتو خوابوندم که واکسنشو بزنه بچم نفسش رفت کلی گریه کرد  اوردمش بیرون براش خوراکی خریدم یه کم اروم شد همین که رسیدم پریا از کلاس امد خونمون پرتوام که اصلا حال نداشت پریا هم مگفت ابجی چرا به بچه واکسن زدی گناه نداره بچه همش داره گریه میکنه گفتم اجی جون نمیشه نزد واسه سلامتیش واکسن زدیم با اینحال هی یه خط درمیون مگفت چرا بهش واکسن زدی از اینکه پرتو بیقراری مکرد خیلی ناراحت بود پرتورو خوابونذم وقتی بیدار شد نمیتو نست پاشو تکون بده شروع کرد گریه کردن طفلک بچم همین طور دراز کش مونده بود میزد به پاش مگفت ماما اوف خلاصه تا شب تو بغلم چرخوندمش شب انقدر خسته شده بودم واسه اولین بار بعد مدتها بیخیال سریالای جم شدم چراغارو خاموش کردمو خوابیدیم فرداش وقتی بیدار شد خدارو شکر پاش بهتر بود ومیتونست راه بره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)