پرتوپرتو، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دونفرونصفى...

عید 92

1392/1/19 17:16
نویسنده : مامانى پرتو
520 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولویه مامان دومین بهار زندگیت خیلی خیلی مبارکت باشه عزیزم امیدوارم امسال سال پرخیرو برکت پراز شادی و سلامتی واسه هر سه تایمون باشه امسال خیلی تلاش کردم تا دم سال تحویل همه کارامو کرده باشم تا موفع تحویل سال سر سفره هفت سین باشم اما شما یرما خورده بودی مجبور شدیم ببریمت دکتر وقتی رسیدیم هنوز سال تحویل نشده بود تا من برم حموم و بیام سال تحویل شد و من جا موندمنیشخند

بعد شماهم نامردی نکردینو دو تای عکس انداختین منظزر مامانی نشدین منم باهاتون قهر کردم عکس ننداختمناراحت

امسال همه عمو ها و عمه ها رفتن مسافرت ماهم قرار بود با عمو فرخینا عمه لیلا اینا بریم کیش وسایلا رم اماده کردیم یه هو شروع کردی به گریه چنان گریه میکردی که هیچ کس نمیتونست ارومت کنه بدین صورت شد که ما منصرف شدیم بعد حرکت کردن عمواینا یه هو دیدم بینیتو میخوارونی یه کم که دقیق شدم دیدم یه دسمال کاغذیه گنده از سوراخ بینیهه کوچولوت زده بیرون هنوزم در عجبم که چجوری اون دسمالو کردی تو بینیت تازه متوجه شدیم که گریه هاتم به خاطر همین بوده خلاصه قرار شد بعد برگشت همه ما به همون شمال خودمون اکتفا کنیم

اینم عکس تو بابای بدون من

 

عروسیه خواهر عمو حسین بود اینم عکسایه شما با محمدصدرا

 

قربون خندهایه موش موشیت برم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ازاده مامانه هانا
23 فروردین 92 21:32
همیشه بخندی الهی خالههههههههههه

عیدتون مبارکککککککککک با تاخیرر




مرسی خاله جون

عید شما هم مبارک ازاده جان